TRAINING SOLUTION SZKOLENIA
Oferta
Sprzedaż i komunikacja
Zakres szkolenia obejmuje:
- Teorię, warsztat i ćwiczenia praktyczne dotyczące technik sprzedaży i komunikacji.
- Porusza tematykę profesjonalnej obsługi klienta w salonie optycznym.
Dla kogo?
-
Dla każdej osoby która pośrednio lub bezpośrednio ma kontakt z klientem.
- Świadczy usługę doradztwa i sprzedaży.
Argument ceny
Zakres szkolenia obejmuje:
- Warsztat, ćwiczenia sytuacyjne z zakresu rozmowy sprzedażowej z klientem.
- Nabycie przez uczestników skutecznych sposobów przedstawiania ceny i wartości sprzedawanych produktów.
- Marginalizację ceny.
- Jak sprawić by cena nie była czynnikiem decydującym o zakupie produktu a jedynie składową decyzji.
Dla kogo?
- W dzisiejszej sytuacji świadomego konsumpcjonizmu dla każdego, kto chciałby umieć pracować z argumentem ceny.
- Szczególnie w odniesieniu do sprzedaży produktów w salonie optycznym versus sprzedaż produktów optycznych online.
Sprzedaż konsekwentna
Zakres szkolenia obejmuje:
- Teorię, warsztat i ćwiczenia dotyczące sprzedaży produktów i usług wiązanych w salonie optycznym.
- Uczy łączenia ze sobą produktów w sposób nieodzownie do siebie pasujących, nie tylko dla zwiększenia koszyka zakupowego ale również i przede wszystkim dla dobra konsumenta.
Dla kogo?
- Dla każdego kto pracuje z klientem i chciałby sprzedawać kompleksowe usługi czy rozwiązania, celem świadczenia profesjonalnych usług doradczych.
Obiekcje i reklamacje
Podczas szkolenia:
- Uczestnicy ćwiczą umiejętności związane z sytuacjami obiekcji ze strony konsumenta oraz rozwiązywaniem sporów i reklamacji.
- Jak obiekcję pomagają sprzedawać i dlaczego?
- Trudny klient
- Jak radzić sobie w trudnych, roszczeniowo konfliktowych sytuacjach z klientem.
Zakres szkolenia obejmuje:
- Nabycie umiejętności radzenia sobie w sytuacjach wzburzenia i rozczarowania, które występują po stronie konsumenta z racji sytuacji reklamacyjnych lub trudność współpracy z klientem roszczeniowym.
Dla kogo?
- Dla każdego kto pracuje z klientem.
Komunikacja z pacjentem w gabinecie
Zakres szkolenia obejmuje:
- Umiejętność skutecznej komunikacji.
- Umiejętność zadawania pytań celowanych, sądujących.
- Umiejętność przeprowadzania wywiadu oraz przekazywania trudnych komunikatów.
Dla kogo?
- Dla każdej osoby która przeprowadza procedurę badawczą w gabinecie.
Typologia konsumenta
Zakres szkolenia obejmuje:
- Zapoznanie się z typami osobowości ludzkiej i cech przejawianych.
- Podczas szkolenia uczestnik zdobywa umiejętności komunikacji z poszczególnymi typami osobowości, w celu jak najlepszego dotarcia do potencjalnego konsumenta.
- Warsztat obejmuje poziom werbalny, niewerbalny i argumentacyjny.
Dla kogo?
- Dla każdego kto pracuje z klientem i chciałby nabyć umiejętności pełnego dotarcia do mechanizmu decyzji konsumenta w oparciu o przejawiane cechy osobowości.
Jak skutecznie budować zespół dobierać pracowników i zarządzać potencjałem ludzkim w salonie optycznym
Zakres szkolenia obejmuje:
- Warsztat pracy dla właścicieli i kierowników salonów optycznych, podnoszący ich kwalifikacje i kompetencje managerskie.
- Omawia szerokie spektrum prowadenia pracy i rozwoju podległych pracowników.
Dla kogo?
- Dla właścicieli i kierowników salonów optycznych.
Marketing lokalny
Zakres szkolenia obejmuje:
- Marketing relacji, promocji i usług.
- Up-seling i Cross-seling w salonach optycznych.
- Jak skutecznie podnosić wartość koszyka zakupowego oraz wykorzystywać mechanizm sprzedaży krzyżowej.
- Przykłady i warsztaty planowania ofert i promocji lokalnych z wykorzystaniem parterów biznesowych.
- Budowa wizerunku salonu, pozyskiwanie nowych klientów.
Dla kogo?
- Dla właścicieli salonów optycznych i kierowników odpowiedzialnych za realizację planów i założeń sprzedaży.
Rekrutacje pracowników do salonów optycznych
- Szukasz pracowników do salonu optycznego? Sprzedawcy optometrysty, optyka?
- Chcesz stworzyć atrakcyjne ogłoszenie o miejscu pracy które oferujesz?
- Zastanawiasz się gdzie najlepiej zamieścić ogłoszenie?
- Zastanawiasz się jak przeprowadzić skuteczną rekrutację?
- Masz dość przeglądania CV, które kompletnie odbiegają od Twoich oczekiwań?
- Nie masz pomysłu na przeprowadzenie rozmowy rekrutacyjnej?
Wilanowski Training Solution – rozwiązania których oczekujesz!
- Przygotuję dla Ciebie odpowiedni rodzaj ogłoszenia, wedle specyfiki pracy którą oferujesz.
- Zaproponuję sposoby i miejsca odpowiednie do zamieszczenia ogłoszenia, tak by trafiło ono do grupy potencjalnych zainteresowanych.
- Przeprowadzę research rynku dostępnych pracowników.
- Przeprowadzę spotkania i rozmowy oraz selekcję CV pod względem Twoich oczekiwań.
- Przeprowadzę rozmowę rekrutacyjną z osobami pasującymi do profilu pracy.
- Jeżeli zdecydujesz się na zatrudnienie, przeprowadzę wstępne szkolenia ze specyfiki pracy w salonie optycznym, podstaw optyki i zakresu obsługi klienta.
Reasumując- jeżeli chcesz znaleźć pracownika ale kompletnie nie masz do tego głowy,
skontaktuj się ze mną.